piątek, 6 maja 2011

Jedz zdrowo by życ i nie tyć !!!!!!!!!!!!!!!!

200 tys. rocznie Polaków umiera z powodu chorób ukł. krążenia!!! to tak jakby codziennie rozbijał się samolot z ok 250 pasażerami.... medycyna się nie sprawdza?? zdrowo się odżywiasz??

brak energii od rana??
brak czasu na prawidłowo zbilansowane posiłki??
życie w biegu i stresie??
ciągły głód i podjadanie??

Czy tak wygląda Twój dzień ???? Jeżeli tak to się nie zdziw że za kilka lat obwód Twojego pasa powiększy się kilka razy ja tak miałem .

Jestem a raczej byłem stałym bywalcem fast foodów i pizzerii a najlepszym napojem pod słońcem było oczywiście piwo.

 Więc jak też masz takie zainteresowanie to zapraszam do lektury może Tobie będzie łatwiej niż mojej skromnej osobie


Przepis jak nauczyć się picia dużych ilości wody .

   Na początek potrzebny będzie program telewizyjny i 12 kubków jednorazowych o pojemności 200 ml .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz