niedziela, 15 maja 2011

Wreszcie chyba znalazłem



Nareszcie chyba znalazłem coś dla siebie , przynajmniej tak mi się wydaje , przekopałem wszystkie reklamy w Internecie i trafiłem na osobę która jeszcze nie tak dawno wyglądała tak jak ja . Jest to kobieta i miała ogromną nadwagą , mąż przestał się nią interesować . Raz nawet sobie z niej zażartował jak ubrana w  eleganckie springi i czerwoną koszulkę zaczęła paradować po pokoju on stwierdził że wygląda jak zawodnik sumo . Wzięła się za siebie i obecnie już nie jest tematem do żartów wręcz przeciwnie wygląda bosko , widziałem na własne oczy . Po schudnięciu zaczęła pomagać takim jak ja , a że jak się okazało mieszkamy całkiem blisko umówiła się ze mną na spotkanie . Jest  konsultantem pewnej firmy oferującej suplementy diety i po wypróbowaniu tego na sobie  pomaga innym . Jak na mnie to zadziała tak jak na nią to będzie super . Ustawiła mi cały jadłospis na dzień plus produkty które oferuje. Zobaczymy może będzie lepiej niż dotychczasowe diety gdyż jak mnie zapewnia nie będę głodny . Dla mnie to jest podstawa .

1 komentarz:

  1. Same suplementy nie zadziałają,ale suplementy plus odpowiednia dieta może już coś zdziałać.Ogólnie to polecam się po prostu nadwagą nie przejmować,chyba,że zagraża życiu.
    Polecam też zajrzeć na mój blog:
    http://wlasnypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń